ارزیابی محیط آموزشی درمانگاههای مراکز آموزشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی تهران از دیدگاه دستیاران بر اساس الگوی ACLEEM
، جلیل کوهپایه زاده*
، سید کامران سلطانی عربشاهی
، شعله بیگدلی
، غلامرضا اسماعیلی جاوید
، محمود طاووسی
، مریم موسوی
، محمود طاووسی
، فاطمه رخشانی
، سید علی آذین
، کتایون جهانگیری
، مهدی عبادی
، شهره نادری مقام
، آتوسا سلیمانیان
، فاطمه سربندی
، امیر معتمدی
، محمد مهدی نقیبی سیستانی
چالشهای آموزش سلامت بلوغ به دختران نوجوان در ایران: اولویتی برای طراحی مداخلات مدرسه محور برای دختران و مادران